dinsdag 18 maart 2008

Opdiepen van kennis leidt tot malle conversaties

Ondanks spectaculair blauw/paars-gekleurde onderarm en een algeheel gevoel van malaise (snotter) wordt het aankomende eindexamen langzaam doch gestaag voorbereid hier in Huize Poelekie. Vooral het met behulp van The Big Kahuna uit het geheugen opdiepen van boeken die ik ooit gelezen heb voor mijn boekenlijst levert uiteraard (in mijn ogen althans ;-P) dólkomische gesprekken op:

The Big Kahuna: “Uh, Le Petit Prince, die stond toen toch ook op je lijst?”

Poelekie de Vries: “Ja, klopt… *denkt na* Uh...was er ook niet iets van Wilhelm Tell?”

TBK: “Klopt, maar dat was voor Duits, dat hoeft niet meer.”

PdV: “Ah, gelukkig maar, want ik herinner me vaag dat dat qua structuur wel héél raar in elkaar zat!”

TBK, uiterst droog: “Het was een toneelstuk.”

PdV: “Ah, dat verklaart een boel!” *piekert verder*

Geen opmerkingen :

Een reactie posten

Blog Design by Get Polished