maandag 11 mei 2009

Dotten

Rood houdt niet van kammen. Wassen doet hij zelf wel en als er iemand gegroomd moet worden, dan is het Les-Mioux en dan doet Rood dat. Nu hij ouder is (en diabetisch, en wat strammer) laat hij het toe dat ik de ergste dotten wegkam. Vanavond hebben we weer een sessie gehouden, geassisteerd door Kattenfluisteraar T. hebben we deze hoeveelheid kat verwijderd:



Indrukwekkend hè?

En om te bewijzen dat er desondanks toch nog vacht op zit, een wegens-geen-flits-want-dan-dichte-ogen niet geheel scherpe foto van Rood:

6 opmerkingen :

  1. Hij staat geweldig op de foto. Ik zou 'm insturen voor Luna's catmodel.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. @ Polle: Catmodel? Ik mis duidelijk weer vanalles... Zoef thuis wel even bij Luna langs. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gelukkig is er nog genoeg kat over. Ik begon er na die eerste foto toch wel aan te twijfelen hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hollands Next Cat Model, op Hyves, beheerd door Luna :)
    Genoeg kat over gelukkig!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. @ won't let life define me: sterker nog: vanavond doe ik nog een sessie, voor de resterende dotten! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. @ Esther: ja, ik had hem gevonden! Ik houd me echter vérre van Hyves, dus ik dat zijn modellencarière zich zal beperken tot LogPoes! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen

Blog Design by Get Polished