vrijdag 24 februari 2012

De Levensvreugd zine hardcopy UNlimited edition


Zoals u weet gingen de limited edition-met-awesome-gift-with-purchase als warme zines de deur uit. Voor wie achter het net viste (ik zit wel heel erg in de spreekwoorden vandaag), is er nu een nieuwe editie van De Levensvreugd die onbeperkt verkrijgbaar is.

Dat "nieuwe editie" is overigens geen verkooptruc: het formaat is anders, namelijk A5 en rechtop in plaats van mini en liggend. Dit om goed te maken dat ik door mijn awesome LogPoes-buttons heen ben.

Als u in Nederland woont, kan hij voor het charmante bedrag van 3 euro inclusief verzendkosten van u zijn, woont u in België dan wordt het 3 euro 70, want PostNL wil graag 70 cent meer om de brief bij u te bezorgen. Denk u nu "YAY! HEBBUH!!!" of "Ja, lijkt me leuk", mailt u dan even naar logpoes@gmail.com?

2 opmerkingen :

  1. @ Esther: nee joh, ik heb er 3 verkocht en ik denk dat de Nederlandstalig markt verzadigd is! :-D Ik heb ze hier liggen, wie ze wil kan ze bestellen en als ze op zijn, druk ik er weer een paar bij. :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Blog Design by Get Polished