dinsdag 3 juni 2014

Kalmte kan u redden

Van The Big Kahuna kreeg ik recentelijk deze tegel:


Behalve dat die tegel sowieso toepasselijk is omdat ik een grenzeloze neuroot ben, hoort er ook een inside joke achtergrondverhaal bij. TBK werkt met iemand die altijd "Kalmte kan u redden!" roept als het hele team met de handen zwaaiend boven het hoofd heen en weer rent omdat alles in de soep loopt. Het hilarische daaraan is, dat ZIJ de veroorzaker van de paniek is, omdat zij structureel altijd alles te laat inlevert, waardoor het hele schema in de soep loopt! Ja, zelf kan zij daar ook om lachen. :-D

Maar goed, los hiervan is het natuurlijk een uitstekend advies, en in het kader daarvan heb ik besloten om tot 25 juni mijn internet eruit te gooien. Ik kan namelijk geen maat houden (maar ik ben wel ritmisch) en verlummel zo bij elkaar toch meer tijd dan ik missen kan. Ter afsluiting én zoals beloofd hier een tutorial-achtige post over hoe ik mijn expositiefoto's zo leutig op board gefröbeld heb. Tot 25 juni!

2 opmerkingen :

  1. Succes! Met terugwerkende kracht dan, want je leest dit natuurlijk pas na 25 juni.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je! :-) Ik had je succeswens in mijn mailbox gezien, want uiteraard checkte ik nog wel mijn email twee keer per dag. :-)

      Verwijderen

Blog Design by Get Polished