woensdag 13 juli 2016

Geurkaars (een wat halfslachtige updatepost)

Volgende week leest u hier een uitgebreide post getiteld "En Dee Es". Deze week echter mag u vanwege mijn slechte planning (en ik doe op het moment zowel een cursus project management als een cursus time management bij Coursera #geengrap) genieten van slechts een foto (en dat is dan weer vanwege geen geurinternet) van mijn abSURD dure geurkaars (#nospon) die werkelijk elke cent waard is:

#yolo

Oh, en u mag ook raden waar "En Dee Es" voor staat als u daar zin in heeft. Hint: het heeft niets met ziek zijn of ziekenhuizen te maken.

Oh 2: mocht u begin komende week in Groningen rondlopen en denken: "Hey, die met die pruik, die ken ik!" dan klopt dat, want ik ga een paar dagen op vacaciones met The Big Kahuna. Ja, naar Groningen. Want er gaat niks boven, naar het schijnt.

4 opmerkingen :

  1. Dan ben je dichtbij! Gebakje doen bij Anat? (Zie
    http://www.anat.nu/)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oeh, dat gaat hem helaas niet worden deze keer! :-( Het is echt een bliksembezoek met afspraken met mensen, dus We Worden Verwacht. Wel een hoogst leutige toko trouwens, dat Anat, dus dat moeten we later zeker nog eens een keertje doen. Dat afspreken dus. Bij Anat. :-D

      Verwijderen
  2. Leuk, laat me maar weten wanneer je weer eens in aardbevingsgebied bent! :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Blog Design by Get Polished