woensdag 3 augustus 2016

De Grote Kahuna Convo Special

De laatste tijd is The Big Kahuna behoorlijk op dreef, Kahuna Convo-wise. Laatst was ze zowaar 3 keer op 1 dag hi-la-risch. Het begon toen ik haar mijn ab-so-lu-te droomwoning liet zien die zich zowaar ook in een van de leukere gebouwen van deze stad bevond:

LP, bijkans poinkend: "...en dan hier de keuken en dan daar dat balkonnetje en via deze deur kom je in de studeerkamer en... HOE GEWELDIG IS DEZE WONING?!"
TBK, onderkoeld: "Ach, ik zou er wel eventueel kunnen wonen, ik bedoel, het is geen strafkamp..."
LP: *valt van stoel*

Even later:

LP, gestressed: "Shit, d’r zit een kreuk in mijn cijferlijst! En ik moet dat ding opsturen!"
TBK, chill: "Leg hem even onder de Norton Anthology."
LP: *BRUL*

Weer wat later: 

LP, in een poging faaijnensjullie riesponsubul over te komen: "Maareh, nu je huis verkocht is, moeten we van het restbedrag niet een deel beleggen of zo?"
TBK, zo droog als een woestijn: "Nuh... yolo."
LP: *valt brullend van de lach bijna nogmaals van stoel*

Geen opmerkingen :

Een reactie posten

Blog Design by Get Polished