donderdag 14 december 2006

Culinair experimentje

Vandaag kwam ik bij de Natuurwinkel een schattig papieren zakje tegen met daarin "Pommes de Truffe".

In het Nederlands heten die gewoon Truffelaardappels. Zoals u op de foto kunt zien zijn ze paars, zowel van buiten als van binnen! Ik vond dat wel een uitdaging, een paarse aardappel, dus ik heb ze meegenomen.

Thuis heb ik ze ontzand, in stukken gehakt (ze zijn ECHT paars!) en in de oven klaargemaakt en ik moet zeggen: ze smaken erg goed, een beetje nootachtig. Een aanrader dus! Eens kijken of ik de volgende keer die gigantische radijs (zo'n 7 bij 10 centimeter groot!) aandurf...



*ja, u leest het goed: ik ben behalve street etsj, emo en gay ook een geitenwollensok die biologisch eet...

Geen opmerkingen :

Een reactie posten

Blog Design by Get Polished