woensdag 9 mei 2007

Stop! Sjembek-time!

Ja hoor mensen, ik heb het weer, maar met een twist: deze keer is het een PRE-examen-lagedrukgebied met bijbehorende identiteitscrisis en imagoprobleem!

Hoe dat zich in de praktijk manifesteert? Hou je vast: ik speur urenlang naar potentiële nieuwe woningen op Woningnet (maar dan alleen in Oud-Zuid of de Concertgebouwbuurt natuurlijk), overweeg te kappen met alle extra-curiculaire activiteiten die ik onderneem, denk voor de verandering weer eens serieus na over het nu eindelijk eens officieel veranderen van mijn naam (want *shock* in de “echte” wereld heet ik natuurlijk niet Poelekie de Vries), ik studeer me drie slagen in de rondte en gil minstens 3 keer per dag tegen de katten dat ze moeten inpakken omdat we op een rots in Zweden gaan wonen. En oh ja: IK WIL NIEUW HAAR!

Ergens (ik kan me niet herinneren waar) heb ik gelezen dat Saturnus en Neptunus aan elkaar lopen te trekken wat zorgt voor een algeheel gevoel van buuh. Hoewel ik er niet aan twijfel dat planetaire verschuivingen invloed kunnen hebben, is mijn ejmoosjoonele gesteldheid waarschijnlijk ook voor een groot deel het gevolg van de periode waar ik me momenteel in bevind: (s)lopende zaken moeten afgerond worden, activiteiten en contacten vinden hun natuurlijke einde zonder dat er nieuwe dingen voor in de plaats komen.

Zo staan de komende weken in het teken van studie. Ondanks de interessante materie en de superlieve klasgenoten moet ik toegeven dat ik het wel mooi geweest vind: ik ben blij als we eindelijk klaar zijn. Niet dat mijn leven normaal gesproken van de spannende avonturen aan elkaar hangt, maar ik heb het gevoel dat het leven nu wel heel erg langs me heen gaat.

Ook worstel ik met het doorhakken van knopen met betrekking tot bepaalde mensen en situaties (nee, niet meneer de Poes, voordat mensen zich allerlei dingen in het hoofd halen ;-P): is de huidige, niet-vlottende, situatie een tijdelijke impasse of gaat het hier om een (figuurlijk uiteraard!) dood paard dat zo snel mogelijk gecremeerd moet worden?

Uiteindelijk zal alles zich het allemaal wel weer (grotendeels vanzelf) oplossen. Tot die tijd moet ik maar stug doorgaan met het in mijn hoofd stampen van zo’n 2000 medische termen. En beslissen wat ik met mijn haar ga doen! ;-)

Geen opmerkingen :

Een reactie posten

Blog Design by Get Polished