donderdag 31 mei 2007

De op een na laatste loodjes

Het einde van deze periode komt langzaam maar zeker in zicht: dinsdag nog 1 examen en dan ben ik voorlopig klaar. Ik hoef dan pas weer op 10 juli aan de bak voor de twee aller- aller- allerlaatste examens. Dat vergt natuurlijk ook nog wat studie, maar ik ben na dinsdag in ieder geval af van die het perpetuum studeren-examen-studeren-examen-studeren.

De komende tijd kan ik me dan eindelijk eens gaan bezighouden met het afronden van bepaalde dingen (Harry Potter bijvoorbeeld ;-P) en het opstarten van nieuwe dingen. En eindelijk eens naar de kapper gaan. ;-)

Ik heb trouwens het tijdschrift teruggevonden (Elle januari 2007) waar ik gelezen had over Saturnus en Neptunus. Juni schijn nog lastig te kunnen worden, maar in september geeft Neptunus het op en verschuift hij naar een ander sterrenbeeld. Een heerlijk vooruitzicht dat ik toch even met u allen wilde delen.

Verder zit ik nog te twijfelen of ik vanaf morgen mee ga doen aan ScriptFrenzy… Nou ja, eerst maar even dat artikel voor de buurtkrant afschrijven.

Geen opmerkingen :

Een reactie posten

Blog Design by Get Polished