woensdag 21 oktober 2009

Plus ça change, plus c’est la même chose

Ergens deze week hakte het realiseer/besef-moment dat Kattenfluisteraar T. écht verhuisd is er keihard in, met de volgende telefoonconvo als gevolg:

*belt*

Kattenfluisteraar T. neemt op: "Yo! Poes!"
Poelekie de Vries, streng: "Yo, Tomse, 't is leuk geweest met die grap, kom nou maar weer gewoon hier wonen!"
Kattenfluisteraar T(omse), toegevend: "Ja he, zal ik dat dan maar doen dan?"
Pdv: "Ja. 't Was wel een briljante grap overigens, ik begon het bijna te geloven op het laatst!"
K.T., trots: "'t Was die vloer he, die het hem deed?"
PdV: "Absoluut, maar ook wel een beetje dat je eigenhandig al je sh*t én Céline (is poes -red.) daarheen verkaste met een bakfiets. Vond ik wel een strakke actie!"

*gelach aan beide kanten van de lijn*

PdV, serieus: "Maar 't is echt he?"
K.T., serieus: "Ja, 't is echt. Raar he?"
PdV: "Ja, raar. En ook een beetje stom, maar ook weer niet."

*beiden zuchten wat melancholisch*

K.T., enthousiast:"Maar Poes, stel je voor dat het écht een grap was geweest, hoe hilarisch was het dan dat ik, puur om te trollen, voor 6000 euro een vloer in dat huis had laten leggen?"
PdV, poinkend: "Últrahilarisch! Echt de beste trollactie EVER!"
K.T.: "Ja best wel!"
PdV: "Seggeh, doe je nog wat nuttigs vanavond of hoe zit dat?"
K.T.: "Ik zie je zo!"

Sommige dingen veranderen gelukkig nooit. :-)

2 opmerkingen :

  1. Mijn vriendinnetje is ook net verhuisd. Ver weg. Daar wip je niet even zo langs. Maar ze is daar wel blijer. En dan vind ik het goed.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. @ Maz: dat weegt wel tegen elkaar op. Ik hoop dat ze daar Ver Weg wel moderne communicatiemiddelen hebben?

    BeantwoordenVerwijderen

Blog Design by Get Polished