woensdag 30 december 2009

Concluderend

Op Twitter zag ik iemand aan deze periode refereren als de "Christmas/New Year-limbo" en dat vond ik wel een goede omschrijving. Het is donker, er ligt sneeuw, de eerste KABOEMS! zijn al geweest en iedereen is in een terugblikstemming. Ik voel me altijd wat niet bijster hoe in deze periode: ik ben zelf sowieso al wat (te) contemplatief aangelegd, en als plots de hele wereld om me heen dat ook is, dan voelt dat wat beklemmend. Maar dat zou natuurlijk ook gewoon de restanten bronchitis kunnen zijn. ;-)

Hoe mijn 2009 was kunt u morgen nalezen in de traditionele oersuffe "End of Year"-survey, ik wens u hierbij alvast een veilig oud & nieuw, veel plezier bij het schansspringkijken en dan zie ik u allen weer op 3 januari. Oh, en check mijn snowboots:



Briljant toch? :-)

2 opmerkingen :

  1. Die snowboots zijn dus best wel briljant! Zo gauw je survey er op staat, zal ik die van mij posten ;) Gedeelde smart is halve smart enzo!
    Alvast een heel gelukkig nieuwjaar, zonder superheld-trucs!
    x Daphne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. @ non-spotter: *zingend op de wijs van Bootylicious* "I don't think you're ready, for this survey, this survey's too surveylicious for you babe1"* Kortom: oudjaarspychose, ik gooi hem er zo op! :-D

    BeantwoordenVerwijderen

Blog Design by Get Polished