zondag 8 september 2002

Zag tot mijn schrik dat ik al een week niet geupdate heb... ben nog steeds druk bezig met mijn huis. Het gaat er nl. eindelijk van komen: een computermeubel Eindelijk dat bakbeest uit het zicht...
Ander vrolijk nieuws is dat het binnenzwemseizoen weer begonnen is. Ik heb al een badmuts gekocht, metallicblauw, passend bij mijn badpak.
Verder nieuws: het parfum Glow is echt heel lekker. Flesje ziet er ook prachtig uit. Het liep nog geen storm in de parfumerie waar ik vanmiddag was, maar het zou me niet verbazen als binnenkort half Amsterdam ernaar ruikt...
Ook zag ik vandaag dat de cd van Avril Lavigne ook in Nederland is uitgekomen. Op het forum van de kwaliteitssite Groupie Central waren enkele weken geleden heftige discussies over of Avril wel "real" is. Enkele jaren geleden was er een soortgelijke discussie over Alanis Morisette, dus Avril kan bijna rekenen op een knaller van een carrière. De Video Music Award heeft ze in ieder geval al binnen.
Ga zo nog maar even wat aan mijn cursus Directiesecretaresse werken, en dan mijn nest in, morgen reis ik af naar Deventer voor mijn moeders verjaardag...Mam, als je dit leest: GEFELICITEERD!

Geen opmerkingen :

Een reactie posten

Blog Design by Get Polished