zondag 1 september 2002

Zo, nog 36 puzzels en ook dit superdikkeZweedsepuzzelboek is weer vol...de derde deze week...en voorlopig de laatste, die puzzels komen me nu echt mijn neus uit!

Onder het genot van TMF nu ook mijn hal (deels) geverfd. De mensen die mijn huis kennen weten dat mijn "hal" een ruimte van 1 1/2 bij 1 is waarin zich 4 deuren bevinden, kortom: weinig te verven en veel afplakken.

Tijd voor wat plugs:
De nieuwe single van Dead Man Ray is te downloaden op hun site. Als het je lukt om hem te downloaden laat het mij dan even weten, want het lukt me dus niet.
Voor de liefhebbers van alles wat met skaten te maken heeft is er een skateboardfilm die niet gemist mag worden: "Dogtown and Z-boys".
Stap in de wereld die De Jonge Hippa heet.
Wie deze site snapt is in ieder geval een stuk slimmer dan ik. Leuk issie wel. De Peppersite bedoel ik dus.
Voor de laatste nieuwtjes over sjeune mensen kun je terecht op de site van Beau Monde en voor een Twinset gaan we en masse hierheen natuurlijk.

Nou, dit was het weer voor deze keer, tot spoedig!

Geen opmerkingen :

Een reactie posten

Blog Design by Get Polished