zaterdag 11 januari 2003

Het is weer eens tijd voor een goede oude verzamelpost:

* Ondanks dat het eigenlijk zuigt keek ik vandaag weer eens naar Idols en was errug blij toen "mijn favoriet" Yuli doorging! De jury zei eerder haar "geen idool" te vinden wat voor mij het ultieme bewijs is dat die types niet sporen.

* Voor de mensen die de Fimbles-post niet geheel snapten is er hier een "Adult´s guide to the Fimbles".

* Voor de poezenfreaks: Piens poezzzenpeets, sla vooral de Catscans niet over.

* Suck my news weekly over Avril Lavigne die ik al eerder aangeprezen heb. Haar cd is trouwens erg goed!

* Pure cult is Hedwig and the angry inch. Wat is jouw glam rock name? Antwoorden naar mijn meel. Die van Poelekie de Vries is "Sex Mama"...daar wíl ik me niks bij voorstellen!!!

* Walgelijk duur en ook niet in maatje dik maar toch mooi: de Nuala yoga-collectie van Puma.

* Parijs online!

* Logtip: Karin schrijft een online dagboek/Lifelog met elke dag een kiekje.

Morgen meer!

Geen opmerkingen :

Een reactie posten

Blog Design by Get Polished