donderdag 23 januari 2003

Kwam na het doorlezen van mijn eigen blog tot 2 conclusies:

1) Ik heb het al tijden niet meer over Daan gehad
en
2) Ik was vanaf dinsdag vergeten op het "publish" knopje te drukken, zodat jullie mijn schrijfsels niet konden lezen.

Punt 2 is hierbij gefixt. Punt 1 kost me de rest van deze post:

* Voor de mensen die niet kunnen onthouden hoe Daan er ook alweer uitziet of niet genoeg kunnen krijgen van zijn puntige schoenen zijn er frisse nieuwe fotogalerijen op Moïd, zowel van Daan solo als van Dead Man Ray. Meer foto´s van DMR hier en hier, daar ook foto´s van de Daan ABC-serie.

* Voor de mensen die zich afvragen of die gozer überhaupt iets klaarspeelt: hij staat eind maart in Olympia in Parijs...ok, toegegeven, in het voorprogramma van Axelle Red maar hij staat er toch maar! Verdere tourdata op zijn site.

* Voor de mensen die niet zo ver willen reizen: Dead Man Ray treedt op 15 februari op in Het Patronaat in Haarlem. Dus wie mij die dag kwijt is weet waar hij/zij moet zoeken!

Geen opmerkingen :

Een reactie posten

Blog Design by Get Polished