maandag 27 januari 2003

Kan iemand mij de logica uitleggen van het volgende:

Onze lieve vrienden bij Hero hebben een fenomenaal sapje bedacht. Het is zó lekker dat ik ze zelfs de belachelijke term "Meeneemsapje" vergeef. Het enige nadeel van dit verrukkelijke Rode vruchten vitaminemix spullie is, dat het, de naam zegt het al, in een meeneemverpakking zit, kortom: een fikse teug en ´t is op.

Kom ik vandaag in AH Brazillië een GROTE fles van Hero tegen, die er qua kleur, textuur én plaatje als 2 druppels Multivruchtensap op lijkt. Ik deed van blijdschap de Tijgerswing en rende naar de kassa om deze fantastische vondst af te rekenen.

Thuis aangekomen natuurlijk direct die fles opengeschroefd en wat schetste mijn verbazing: HET IS NIET HETZELFDE SPULLIE. Die malloten bij Hero hebben dus TWEE verschillende, bijna identieke rode sapjes.

Als dit hun idee van logica is vrees ik dat ze bij de Hero aan de hero zitten...

Geen opmerkingen :

Een reactie posten

Blog Design by Get Polished