donderdag 30 juni 2005

Goud 4!?!

In de categorie "Heb ik weer": na ook dit jaar weer aan de 4 x 500 meter geluidsterreur te hebben deelgenomen, dacht ik met een fijne gouden medaille mijn Zwemvierdaagse-carrière te besluiten...bleken de gouden medailles op... Ik keek ongetwijfeld heel erg zielig, want de medailleuitdeeldame duwde me een zakje appelpartjes in de pootjes, eh, handen en ging op zoek. Na wat speurwerk werd er nog een "Goud 4" medaille opgeduikeld (die je normaal gesproken krijgt na 6 keer meedoen), die ik als wisselmedaille meekreeg; ik mag hem volgend jaar inleveren voor een "gewone" gouden. En mezelf kennende denk ik dan waarschijnlijk: "Ach, ik ben er nu toch..." waarop ik het bad weer in plons, om onder het genot van tophits als "Bij ons in de kantine daar werkt ´n Jaqueline" voor de 4e keer die 2 kilometer af te leggen... I know, I know, I´m a sucker for punishment...wie wil er mee? ;-P

Geen opmerkingen :

Een reactie posten

Blog Design by Get Polished