dinsdag 14 juni 2005

Zomaar wat random dingetjes die ik me afvraag (deel 2)

(Deel 1)

1) Leest u wel eens 1 weblog/LJ vanaf het begin tot het einde? En dan bedoel ik dus dat je teruggaat in de archieven vanaf de eerste post tot eh, de laatste?

2) Waar haalt u nieuwe aanwinsten voor uw leeslijst/friendspage vandaan?

3) Hoe komt u aan uw username en waarom?

Als voorzetje zal ik de laatste vraag voor even beantwoorden:

Hoe ik aan mijn naam kom: Aangezien ik een soort halve katachtige ben (het zgn. Minoes-syndroom ;-P) noemt een aanzienlijk deel van de mensen mij Poes. Toen ik me honderd jaar geleden aan het aanmelden was voor Blogger vroeg T.: "Waarom wil jij een log, Poes?" waarop ik antwoordde: "Geen idee, maar ik heb nu wel een naam!"

Waarom: Omdat het klopt. Ik ben een Poes die logt: een LogPoes dus! ;-)

Geen opmerkingen :

Een reactie posten

Blog Design by Get Polished