woensdag 16 november 2005

But...let´s talk about me!

Zo, na twee dagen voornamelijk over OPP (Other Peoples Problems) te hebben gepraat, vindt mijn ego heel on-Boeddhistisch dat het wel weer genoeg in de verdrukking heeft gezeten. Kortom: tijd voor een aangepaste versie van de "Ask me anything!"-meme, de "Ask me something!"

*lezen met standwerkersstem* Wat heb je nou altijd al van/over mij willen weten? Stel de vraag, en ik zal antwoorden! Is het niet geweldig? Yay! *einde standwerkersstem*

Er zijn slechts twee kleine regeltjes:

1) Ik vind niet snel iets shockerend, maar hou er svp wel rekening mee dat mijn blog ook gelezen wordt door minderjarigen en (al dan niet mijn) Parental Units.

2) Uiteraard ga ik geen antwoord geven op kwetsende, onbeschofte en/of ronduit stupide vragen, maar ik weet zeker dat jullie lief genoeg zijn om die niet te stellen ;-)

Dus...wie durft? Ik schijn niet te bijten... ;-P

Geen opmerkingen :

Een reactie posten

Blog Design by Get Polished