donderdag 3 november 2005

Dag 3 en dergelijke

Het is ondertussen dag 3 en ik ga nog steeds als een (Britney?) speer: 12125 woorden: zoveel had ik er vorig jaar op dag 11! Bovendien heb ik vandaag al 5550 woorden geschreven, terwijl mijn maximum van vorig jaar 4400 op 1 dag was. Jaja, ik hou schema´s en grafieken bij! :-)

Ik vermoed dat ik dit enorme tempo niet blijf volhouden, maar het is in ieder geval een fijne start. :-)

Niet NaNo-nieuws:

* Mijn favoriete modemerk heeft eindelijk een website.
* Foto´s van Amsterdam, waaronder hele oude foto´s van mijn huis toen het mijn huis nog niet was. Correctie: van de gevel die zich nu op mijn huis bevindt, want mijn huis is in feite niets meer dan een nieuwbouw-betonbak waar ze een oude gevel op geplakt hebben. (link via Cath)
* Foto´s van Lysekil, gemaakt door een duiker die ik verder helemaal niet ken. Prachtige foto van Släggö!

Zo, en nu ga ik even wat offline activiteiten ontplooien! :-)

Geen opmerkingen :

Een reactie posten

Blog Design by Get Polished