woensdag 7 mei 2008

Zomerrr!

Op het moment dat je bij het om je heen kijken in de tram niet anders kunt concluderen dan dat jij in je eentje meer kleren aanhebt dan de rest van de tram samen, dan is het 1) zomer en 2) tijd om over te stappen op de zomergarderobe. Nu heb ik blaren van mijn kekke zomersandaaltjes maar dat mag de pret niet drukken.

Verder heb ik vandaag geen ene klap uitgevoerd en dat is ook wel eens lekker zo af en toe. Het onrustige “ik-zou-eigenlijk-iets-moeten-doen-oh-nee-dat-hoeft-helemaal-niet”-gevoel heb ik zowaar grotendeels kunnen onderdrukken. Iets zegt me dat 2008 zowaar het jaar zou kunnen worden waarin ik aan yoga ga beginnen. Hey, ik heb tenslotte in een vol Kriterion aan Breyten durven toegeven dat ik naar My Chemical Romance luister, daarna is alles een kleine stap.

2 opmerkingen :

  1. Oeiii jij in je eentje meer kleding aan als de hele tram?! Dan loop jij vast nog in je winterjas???

    BeantwoordenVerwijderen
  2. @ Wendiez: LOL! Nou, een winterjas was het niet, maar ik had idd een jas, een vestje, shirtje, rok én panty aan!

    BeantwoordenVerwijderen

Blog Design by Get Polished