dinsdag 27 mei 2008

Repertoire

Er zijn zo van die standaarddansen die gewoon in je repertoire moeten zitten. En nee, dan heb ik het niet over standaard ballroom en latin, maar over juweeltjes zoals onder andere het Bruce Springsteen-dansje ("De Bruce" voor insiders), de Marusha-huppel en uiteraard "de trekpop", waar ik helaas geen beeldmateriaal van heb, maar die ik op verzoek altijd bereid ben te demonstreren in het ecchie.

En hoera! Er is een nieuwe diamant aan het firmament verschenen! Het dansje van de zanger van Alphabeat maakt me dusdanig vrolijk dat ik besloten heb dat dit hét dansje voor de zomer wordt én toegevoegd wordt aan het repertoire "standaard dansjes voor die lullige momenten dat je alleen op de dansvloer staat en iedereen naar je kijkt en je de plaat die ze nu draaien hááát". Uiteraard ook te gebruiken op vrolijke momenten natuurlijk. Aanschouwt en oefent!

4 opmerkingen :

  1. van het hoofd van die zanger alleen al word ik al vrolijk ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. @ Jenny: hij heeft inderdaad een heel blij hoofd! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goed nummer maar ik kon de clip nog niet!!!

    BeantwoordenVerwijderen

Blog Design by Get Polished