dinsdag 10 juni 2008

Warm

Hier in Huize Poelekie hebben we het warm. Daar houden wij poezen niet van. De ZOOmeravond daarentegen, daar houden wij wel van, dus afgelopen zaterdag zijn we (Meneer de Poes en ik, de echte katten mogen er helaas niet binnen) voor het eerst dit jaar naar de ZOOmeravond in Artis geweest. Het schaap en het kalfje in de kinderboerderij hadden een boeiend gesprek, een van de capybarakinderen sprong in het water letterlijk bovenop pa of moe en de rest van de dieren vonden het allemaal wel mooi geweest, die hitte. En gelijk hebben ze.

7 opmerkingen :

  1. Hee, dat klinkt wel leuk.Ik had er nooit van gehoord, van de ZOOmeravond. De laatste keer dat ik in een dierentuin was is toch ook wel tegen de 20 jaar geleden. Wil al een tijdje weer eens gaan, maar er komt maar niet van :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jaaaa Artis is geweldig!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat klinkt inderdaad leuk die ZOOmeravond. Artis is jeugdsentiment, ik wil er ook wel weer eens naar toe.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. @ Esther: dat doen ze nu sinds een paar jaar, dan is Artis open tot zonsondergang. Er is dan ook allerlei entertainment, maar niets hysterisch, en het is stukken minder druk dan op de gemiddelde zaterdagmiddag.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. @ Wendiez: ik weet het, ik heb een jaarkaart! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. @ Polle: als je gaat, wel even mijn kant op zwaaien! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen

Blog Design by Get Polished