dinsdag 12 augustus 2008

Kabbel, kabbel

De antibiotica doen er wat lang over om de bronchitis te fixen waar ondertussen 2/3 van de bewoners hier in Huize Poelekie van aan het genezen zijn, maar we zijn in ieder geval weer dusdanig op pootjes dat we ronddarren en morgen weer aan het werk gaan (nou ja, ik dan, Rood is met pensioen).

Deze twee weken beroerdheid hebben maar weer eens bevestigd dat er weinig is waar ik zo’n schurfthekel aan heb als aan ziek zijn. Nou ja, behalve misschien het nuttigen van Hylak, uit te spreken als: hhhlllkkk!, want zo smaakt het.

Off topic: het is vandaag trouwens een heuglijke dag: vandaag bestaat LogPoes 6 jaar! Yay!

4 opmerkingen :

  1. hahaha klinkt idd smerig!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hmm.. "verhoogt de weerstand". Ik had nog nooit van Hylak gehoord, maar misschien moet ik straks maar even een wandelingetje naar de drogist maken. (sinusitus die al wekenlang steeds weer even om de hoek komt kijken..), want die echinaforce van mijn moeder merk ik dus niets van :P
    Helpt dat Hylak wel een beetje?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. @ Suavemente: het smaakt als een wat bittere versie van Rivella, maar dan zonder prik. Hhhlllkkk! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. @ Esther: het helpt een beetje tegen de aanslag die de antibiotica gepleegd heeft op mijn imuunsysteem. Ik voel me significant minder slap dan "normaal gesproken" na een lange kuur.

    Sinusitis is bleghhh, dat kan heel erg hardnekkig zijn, ik heb er ook een periode lang erg last van gehad, nu heb ik een of ander gif dat ik dagelijks in mijn snuf spuit, en gaat het stukken beter. :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Blog Design by Get Polished