zaterdag 30 augustus 2008

Te slaperig om een nuttige titel te verzinnen

Waar ik het de vorige keer nog droog hield tot buiten het ziekenhuis, verliet ik deze keer huilend de afdeling. Iedereen was al weg en sowieso valt het niet echt op, iemand die huilend door het ziekenhuis loopt, gebeurt wel vaker. Het blijft een frustrerende situatie dat men je graag wil houden, jij ook wil blijven, maar dat er, behalve in vakanties en bij ziekte, geen plaats (lees: baan) voor je is.

Ik troost me maar met de gedachte dat ik liever in deze positie zit dan in een baan waar ik een onvrolijke katachtige van word. Ik las in de Viva (ja, ik had een VVV* toen ik hem kocht) dat niet-uitdagend werk kan leiden tot een bore-out, een term die ik zéker ga gebruiken in mijn werkvindactiviteiten. Briljant! *Poelekie roept: "Hierrr met dat raam!*

Verdere gebeurtenissen in en om:

- Er zit een kikker onder mijn slaapkamerraam die ’s nachts luid kwaakt. Wat die kikkers toch van me willen...

- Ik heb blauwe mascara gekocht. Geen idee waarom, I blame Wentz.

- Maandagavond ga ik, na jaren “oh-dat-wil-ik-ooit-nog-eens-doen” eindelijk eens die cursus Sterrenkunde in Artis doen. Heb er helemaal zin in!

* Vlaag Van Verstandsverbijstering

Geen opmerkingen :

Een reactie posten

Blog Design by Get Polished