dinsdag 9 september 2008

Yo! Kahuna! Gefelici!

Via dit medium wil ik The Big Kahuna nogmaals een fijne verjaardag toewensen. Ik heb vannacht al uitgebreid voor haar gezongen, toen ze me terugbelde nadat ze teruggekeerd was van de huisartsenpost voor het laten lijmen van een voormalig gehechte wond (huidfrutsel verwijderd, niets ernstigs) waarvan ze de hechtingen er, door VOL op haar arm te leunen tijdens het van de grond opstaan, uit had laten spatten.

Dit uiteraard nádat ik eerst “WTF!?! Van de VLOER!?! Mens, je bent 61! Neem een stoel!” had gebruld en gedreigd had de eerstvolgende keer dat ze een dergelijk geintje* uithaalt een advertentie te zetten voor een live-in bejaarden-nanny. Ja, hoores, ik kan niet het risico nemen dat ze plotseling tijdens zo’n freak accident het lood legt, ze moet mijn algehele comeback/transformatie in Buckaroo Banzai nog meemaken, en het duurt nog wel eventjes voor ik zover ben.

Tot slot nog een fijn bericht als vervolg op mijn vorige post:
volgens de dierenarts van Artis, die te gast was bij een of ander zeer rommelig AT5-programma, zijn de chimpansees en Tanja weer in hun gewone doen.

* Ze heeft een bizarre neiging tot té actief bewegen als dat even niet aangewezen is (na operaties bijvoorbeeld) en tot in-je-pyjama klussen. Dat laatste heeft haar al een spijker in haar voet en een setje tetanusprikken opgeleverd. Malloot! Gelukkig ben ik heel anders... ;-)

Geen opmerkingen :

Een reactie posten

Blog Design by Get Polished