woensdag 11 februari 2009

Sommige dagen zijn yay!

Sommige dagen zijn zó ontzettend superleuk, daar móet ik wel een logje aan wijden. Zo had ik vanochtend een briljant gesprek (ja, met iemand anders dan mezelf! ;-p) waardoor ik het realiseer/besef-moment kreeg waar ik al tijden op zat te wachten.

Barstend van de Levensvreugd meldde ik me iets later op de dag bij mijn tattoomeneer voor het bijfröbelen van (wat anders) mijn tattoo. Ook deze keer had ik meer last van milde kramp wegens rare armstand dan van het geprik en na deze kleine naprikkerij is hij nu helemaal af. Zodra hij ontzwollen is, komt er een staatsieportretje!

Daarna ging ik naar de HEMA voor een sanitaire pitstop, waar ik nog een hilarisch gesprek had met de toiletmevrouw en een andere klant (beiden ruim volwassen) die zeer gecharmeerd waren van de poezenschoenen. Ook vond ik daar de perfecte gigantische zonnebril die mijn ogen deze zomer pollenvrij gaat houden. Gelukkig was ik zo snugger mijn telefoon weer aan te zetten, waardoor ik een berichtje van mijn nichtje (ha! Rijm!) ontving, dat ze met haar aanstaande echtgenoot in Amsterdam was, waarna we uitgebreid gelunst hebben bij De Beiaard.

Eenmaal thuis kwam op MTV/TMF (doorhalen wat niet van toepassing is) dat geweldige nummer “Universal Mind Control” van Common voorbij, die, volgens Les-Mioux en ik, alles in zich heeft (1 woord: Pharrell) om onze lente-jam te worden. *doet dansje richting nest*

2 opmerkingen :

  1. Ik vind dat liedje vam common niet zo leuk, maar dat komt misschien ook omdat ze m nonstop voorbij lieten komen als preview elk reclameblok van MTV...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. @ Jenny: ah, ik heb dat met dat nummer "Sweet about me" van eh, dinges, hoe heet ze. Dat zit deels in een of andere bloedirritante preview, dus nu ik dat nummer hoor, verwacht ik elke keer na 10 seconden die vervelende voiceover... ;-)

    BeantwoordenVerwijderen

Blog Design by Get Polished