woensdag 4 augustus 2010

Update Céline: uiterst slecht nieuws

Toen ik vanmiddag, na mijn onthechting, bij fris-nieuwe-baan-hebbende Kattenfluisteraar T. zat, ging zijn telefoon. Het bleek de dierenarts, die de uitslag had van het biopt van Céline: maligne lymfoom, uiterst slecht nieuws dus.

Vanaf morgen begint zij met een palliatieve kuur Prednison en de verwachting is dat zij nog 6 tot 8 weken te leven heeft. Uiteraard is Tom uiterst verdrietig door dit misschien niet geheel onverwachte, maar er desondanks toch hard inhakkende nieuws. Céline zelf is momenteel wat ziekig en heeft wat moeite met eten, hopelijk zal ze zich onder de Prednison, al is het maar tijdelijk, een stuk beter voelen.

8 opmerkingen :

  1. Very sad cat news makes me very sad. :( Veel sterkte voor Céline en Tom ook...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat verdrietig. Heel veel sterkte voor Tom en Céline.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. @Marloes: dank je! Ik zal het aan ze doorgeven!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. @Polle: ja, 't is blèren zonder pet op hier in en om Huize Poelekie vandaag. Ik zal je sterktewens aan Tom & CP doorgeven.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Beuh, da's geen leuk nieuws. Mijn lief kreeg poos geleden vergelijkbaar nieuws over katje Simba. Zou ook nog hooguit 2 maandjes hebben. Intussen zijn we 10 of 11 weken verder en Simba huppelt nog vrolijk rond, eet goed, verzorgt zich goed en kroelt als de beste. In ieder geval sterkte gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. @Marco: ach, wat verdrietig van Simba! Ik had niet meegekregen dat zij ziek was. Goed om te horen dat ze het nog steeds zo goed maakt, ik hoop dat Céline ook nog een uitstekende tijd wacht. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat vreselijk. Sterkte voor T. en jou en de poes.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. @Esther: het is vrij verschrikkelijk inderdaad! Dank je, ik zal het ook aan Tom doorgeven. :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Blog Design by Get Polished