vrijdag 18 oktober 2013

Uitstekend nieuws!

Zo, na 3 weken fysieke ellende, 2 antibioticakuren en een heuse ziekenhuisopnamedreiging (galgje!) lijkt het tij zich hier eindelijk te keren: ik begin me langzaam maar zeker wat beter te voelen. Ook Clark, die geveld is door een recidief niesziekte (want ellende komt natuurlijk nooit alleen) snottert significant minder dan vorige week. En als dat allemaal al geen goed nieuws is, het meest fenomenale briljante fantastische nieuws van deze week is dat de oentsj oentsj k*tburen verkast zijn.

Weg.
Pleite.
Opgezoten.
Stilte.
F*ck yeah.

Uiteraard heb ik geen idee wie er over een week of twee komen wonen en het zou zomaar kunnen zijn dat ik over 3 weken terugverlang naar de oentsj oentsj k*tburen, maar voor nu is het rustig. Heerlijk.

Wat betreft mijn avonturen in Berkeley, ik heb besloten er maar gewoon een zine over te schrijven. Blogposts zijn toch gebaat bij enige actualiteit en ik ben alweer bijna twee maanden terug. Een zine is wat tijdlozer en biedt bovendien wat meer ruimte voor pretentieus gewauwel in de ruimte achtergronden en beschouwingen. Daarnaast hoor ik aan alle kanten dat het een gruwelwinter met 3 miljoen kilo sneeuw gaat worden, dus het is direct een leutige bezigheid in het kader van


*zingt "zij kon het blingee-maken niet laah-ten"*

9 opmerkingen :

  1. Wat die gruwelwinter betreft?? Eerst zien dan geloven! De mensen die de gruwelwinter voorspellen zijn dezelfde die een paar maand geleden voorspelden dat 2013 een jaar zonder zomer ging worden! Yeah right!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik zeg maar zo, ik zeg: opgetiefd staat netjes (burendrama... ik weet er alles van). Wat die winter betreft: goddess ik hoop van niet! en nu heb ik dus de rest van de week 'zij kon het lonken niet laten' in mn hoofd. Maar het kan erger.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat klinkt allemaal goed. Zal voor je duimen dat de volgende bewoners verschrikkelijk rustig zijn, ook wel eens prettig.

    Enne, ik wil geen gruwelwinter! Dit weekend wordt het hardstikke mooi weer in elk geval.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat moet een opluchting zijn. Ik heb het gelukkig nooit gehad, echte herrieburen, maar ik zou er helemaal gek van worden.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. @ Storm: dat van die gruwelwinter was een grap, hier in Nederland verkondigt men namelijk ELK jaar dat er weer een gruwelwinter/zomer/herft/lente aankomt. Gemekker over het weer is deel van de cultuur hier, en wat mij betreft volkomen nutteloos: je kunt erover mauwen wat je wilt, je verandert er niets aan. Weer weert op de manier die het wil weren. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. @ Kouw: ja, ik ben blij dat ze weg zijn. Het is heerlijk stil hier.

    Wat betreft die winter: elk seizoen wordt aangekondigd als zijnde een horrorseizoen, dus het zal allemaal wel loslopen, zoals gewoonlijk. En zo niet, dan raad ik het thermo ondergoed van de Action aan. Kost geen derrière, heerlijk warm. :-) #protip

    BeantwoordenVerwijderen
  7. @ CINNER: ik hoop ook op leuke buren, ik had twee buren geleden een uiterst leuke buurvrouw en dat maakt het leven een stuk aangenamer. :-)

    Wat betreft die gruwelwinter, zoals ik ook al bij Storm en Kouw zei: ik geloof er nooit zo in. En als het toch gebeurt, dan staan de snowboots al klaar, evenals de daglichtlamp en het thermo ondergoed. (ben nogal een kouwkleum)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. @ Laurent: ja, ben blij dat ze weg zijn. Vanwege de herrie, maar ook omdat ze gewoon Heel Erg Stom waren. Gek is dat, hoe je van mensen die je wel mag, je meer kunt hebben. Mijn vorige buurvrouw was af en toe ook wel luid, maar die was aardig en dan stoort het niet.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. @Poelekie: ik geloof er ook niet in. Al heb ik wel het idee dat we een week herfst hebben voor we in een keer door kunnen naar de winter. Maar een zachte winter dan ;)

    BeantwoordenVerwijderen

Blog Design by Get Polished