donderdag 20 augustus 2015

LP ging naar de Efteling

Zoals ik in mijn vorige post al schreef, heb ik me de afgelopen weken voornamelijk offline bevonden. Ik had nogal last van mezelf en ik weet ondertussen dat me in huis opsluiten en de hele dag via het internet kijken naar alle mensen die *insert aanstellerige jengel* “wél een leuk leven hebben!” niet helpt. Gelukkig zijn er dan mijn lieve vrienden van de NS met hun dagtochtkaartjescomboacties. U mag 1 keer raden waar ik naartoe ging… juist, de Efteling!

Een kleine nazoeking in eigen archief leerde me namelijk dat ik er in 2008 voor het laatst geweest was, dus dat leek me wel weer eens leuk. Uiteraard heb ik foto’s geschoten en uiteraard duurde het selecteren en van onderschriften voorzien weer langer dan gepland, vandaar ook dat deze post pas op donderdag verschijnt. Het “en toen en toen”-verslag zal ik u besparen, hier op Flickr vindt u de fotoset met al-dan-niet-leutige onderschriften.

Geen opmerkingen :

Een reactie posten

Blog Design by Get Polished