vrijdag 20 augustus 2004

Druk druk druk...

In tegenstelling tot wat mijn vorige post misschien deed vermoedden, ben ik de afgelopen week niet druk geweest met kleiduifschieten. Ik ben de afgelopen week voornamelijk druk geweest ben met niks. Maar druk met niks is niet hip tegenwoordig. Al voer je 24/7 geen zak uit, je moet het goed verpakken. Het beste voorbeeld hiervan gaf Bartina Koeman tijdens een interview met Niets van Niets voor het geweldige programma "Mijn leven als voetbalvrouw".

Op de vraag hoe het met haar gaat antwoordt Bartina: "Jaaa...drukdrukdruk!" Nada, die weet dat Bartina best een leuke meid is maar eigenlijk geen klap uitvoert, durft voor het eerst van haar carrière door te vragen: "Waarmee dan eigenlijk?" Waarop Bartina Het Antwoord Der Antwoorden geeft: "Rennen vliegen rennen vliegen!"

Ik wil bij die vrouw op cursus!

Geen opmerkingen :

Een reactie posten

Blog Design by Get Polished