vrijdag 13 augustus 2004

Paradekoorts

Oh man, ik zit hier helemaal stuiterend voor de tv naar de officiële opening van de Olympische Spelen te kijken! Ik zal het maar eerlijk bekennen: ik lijd aan Paradekoorts. Al mijn hele leven droom ik ervan om mee te lopen in een (willekeurig wat voor) parade, maar de Olympische parade is natuurlijk de enige die er echt toe doet. Ik zou er zelf voor willen gaan kleiduifschieten (=de enige Olympische sport waar je op je zelfs 58e nog kunt komen opdraven).

Wat mij altijd verbaasd is hoe beheerst het grootste deel van de mensen daar lopen. Die mensen hebben het wat mij betreft niet begrepen: Hallooo! Parade! Vrolijkheid! Olympisch! Heel Bijzonder! Hallooo!!!

De Italianen begrijpen het wel, die doen precies wat ik zou doen: dansen, springen, zwaaien, kortom: volkomen uit hun plaat gaan. Ik ben benieuwd of de Italianen geïnteresseerd zijn in het opstarten van een kleiduifschietteam...

Geen opmerkingen :

Een reactie posten

Blog Design by Get Polished