dinsdag 31 augustus 2004

Jofele sokken

Tussen de rijen en rijen suffe, identieke chicklit (Heb het lef, lees gewoon openlijk de Bouquetreeks!) trof ik het boekje "Jofel Jiddisj" van Marissa van der Valk.
Als je zin hebt in een boekje dat vlot wegleest, je bij vlagen hardop doet lachen maar toch meer een stuk meer diepgang heeft en informatie bevat dan, zeg, een Garfieldpocket een ideale keus. Fijn in de trein(getest door mij!) en uiteraard ook leuk voor feesten en partijen, zowel om te geven als om goede sier te maken met de feitjes die je opgestoken hebt.
Hmm, klinkt verdacht veel als een plug eigenlijk...laat ik besluiten met de heuglijke mededeling dat ik volgens de uitslagen van de snoertjes niets ernstig mankeer.
Waarom ik dan nog steeds niet slaap wordt nader onderzocht, maar dat gaat weer een aantal weken duren. Wachttijden, u kent dat wel. Om deze wachttijd emotioneel gezien fijn door te komen heb ik een paar Bonnie Doon teensokken gekocht.
Mocht u totaal niet begrijpen wat sokken en wachttijden met elkaar te maken hebben, dan bent u duidelijk niet shopverslaafd! ;-)

Geen opmerkingen :

Een reactie posten

Blog Design by Get Polished