maandag 29 november 2004

Winner!





Vanochtend om 8.00 uur typte ik het 50.145e woord aan mijn novel, wat betekent dat ik KLAAR ben! Nu rest mij nog de (misschien grootste) klus van het redigeren, herschrijven en in een verhaal gieten. Voor de mensen die zeer nieuwsgierig zijn naar mijn schrijverij, tot en met februari zal ik er in ieder geval niet mee aan de slag gaan. Ik heb geen idee hoe lang die hele omwerking zal duren, maar als het af is bent u de eerste die het hoort!

Deze NaNo kwam mede tot stand dankzij directe en/of indirecte steun en inspiratie van onder andere: Cath, Emilie Autumns "Chambermaid" remix op indefinite repeat, mijn Streng-Kijkende-Daan-Desktop, het maandagavond Treehouse NaNo-clubje, Olga de Haas, The Big Kahuna, de Buffies, en voor de rest van de lijst die hoogstwaarschijnlijk uit mysterieuze initialen zal bestaan zult u moeten wachten op de "boekversie"! ;-)

Geen opmerkingen :

Een reactie posten

Blog Design by Get Polished