vrijdag 19 november 2004

Oorwarmerleed

Zoals u weet ben ik een fervent oorwarmerliefhebber, en ik draag ze dan ook van af het moment dat het koud wordt tot en met het moment dat het niet meer koud is.

Ik geef eerlijk toe dat het niet de meest charmante hoofdbedekking is. Ik heb echter geen andere keus: Mutsen bedekken mijn oren nooit geheel én doen mij er uitzien als iemand met chromosoonsores, wat ik een stuk erger vind dan die niet zo charmante kleppen op mijn kop.

Een van de grote voordelen van Amsterdam is dat je er met een lifesized pluche slurf op je neus kunt lopen zonder dat iemand daar aandacht aan besteed. Daarom heb ik in de nu 8 jaar dat ik hier met die kleppen op rondstiefel nooit enige reactie gehad.

Tot deze week. Twee dronken malloten brulden "Ep Oorklep", een ander type jengelde "Heeeej, je hebt ooorwaaarmers op!" (alsof ik dat niet weet, zucht...) en de derde simpleton wees naar me, riep wat onverstaanbaars en barstte in gieren uit. Ik hoop niet dat het een trend wordt...

Geen opmerkingen :

Een reactie posten

Blog Design by Get Polished