zondag 7 november 2004

Ik shop dus ik besta

Zo, gisteren voor het eerst in jaren in Utrecht wezen winkelen. Even een fijn lijstje "Wat ik aangeschaft heb":

* Er kan geen shopsessie gehouden worden zonder de Hema te bezoeken. Sinds kort hebben ze nieuwe fijne bodyspullies, de "Very dry skin body butter" is een aanrader voor mensen die net zoals ik een (duh!) very dry skin hebben.

* De Xenos heeft heerlijke, vrolijk gekleurde fleecedekens voor slechts een eurootje of 5. Ook kon ik de kaarsen in de vorm van aartsengelen niet laten liggen.

* Een headset voor gebruik op mijn computer. Ik heb hem al getest, het is de beste headset die ik ooit voor minder dan een tientje gekocht heb.

* Een geniale blauwe posttas die dmv een rits breder gemaakt kan worden. Hmm, misschien onduidelijk, maar beter kan ik het niet uitleggen. Ik ga hem binnenkort customisen. Hopelijk weet ik tegen die tijd hoe ik foto´s moet posten, dan krijgt u hem ook te zien.

Nu ik er een rijtje van maak valt het reuze mee (of tegen) wat ik allemaal gekocht heb. We hebben echter ongeveer 30x zoveel winkels bezocht en ik had dusdanige zere pootjes dat ik bij thuiskomst maar direct naar bed ben gegaan met mijn nieuwe knuffeldeken.

Geen opmerkingen :

Een reactie posten

Blog Design by Get Polished