maandag 22 november 2004

Lood

Aangezien het dag 22 van de schrijverij is en ik in nog maar 8 dagen een stuk of 18.980 woorden moet schrijven, ga ik even ontzettend mauwen. Bij voorbaat mijn excuses!

Begin van gemauw:

- Mijn cvketel doet gek waardoor ik weer geen warm water heb en de monteur komt morgen pas
- Het is buttweer en ik moet vanavond naar buiten
- Mijn half afgeslepen kies waar een kroon op moet komen doet pijn
- Mijn eczeem speelt op dus ik heb jeuk
- Ik heb een koortslip
- Ik ben deze dag zaahaaaahaaaat!

Einde gemauw.

Zo, dát lucht op! On a more positive note:

- Ik ben gisteravond naar Eternal sunshine geweest
- Ik heb een "Streng-kijkende-Daan"-desktop
- Mijn poezen zijn lief en kijken me met een "Hup! Je kunt het!"-blik aan
- Ik heb zomaar een boekenbon van € 35,- gekregen
- Ik ga straks naar mijn NaNoWriMo-bijeenkomstdingie
- Ik heb vandaag al 2883 woorden geschreven, een nieuw persoonlijk record!

Ik ga nu maar even weer wat spullie op mijn lip smeren en vervolgens op zoek naar een panty waar (nog!) geen gaten inzit...

Geen opmerkingen :

Een reactie posten

Blog Design by Get Polished