vrijdag 15 juli 2005

Opklaringen in het lage drukgebied

De poezenmanier en de fijne reacties hebben mij al behoorlijk uit mijn “buuh!”-gevoel getrokken, en om te bewijzen dat ook periodes van leed (in mijn ogen) hilarische conversaties kunnen opleveren, een exclusief stukje TomPoes telefoongesprek:

Tom: "...Vreemd he, hoe je in verschillende stemmingen anders over dezelfde persoon kunt denken..."
Poes: "...Ja, jij wenst mij ook wel eens het graf in..."
Tom: "...Ja, maar dat is volstrekt legitiem!"
Poes: "Ja, dat is zo. Ik wens mezelf ook regelmatig het graf in, het schiet alleen niet zo op!"
Tom: "Het lijkt me dan ook helemaal geen leuke bestemming..."
Poes: "Nou, in ieder geval leuker dan op vakantie naar Benidorm!"
Tom: "Ja, daar noem je ook iets!"

Geen opmerkingen :

Een reactie posten

Blog Design by Get Polished