dinsdag 9 augustus 2005

Half gezwicht

"Van onze verslaggever in Amsterdam - Poelekie de Vries en de Freakdiver zijn op maandagmiddag jl. gesignaleerd bij niet nader te noemen duikwinkel alwaar Mevrouw de Vries een paar vinnen, een bril en een heuse snorkel heeft uitgezocht.
Op de vraag of dit nu betekent dat zij van haar voornemen ("Ik ga NIET freediven!") is afgestapt, zwaaide ze vervaarlijk met haar frisgescoorde snorkel en riep mildhysterisch: "Ik ga SNORKELEN! Niet freediven!", waarna zij woest "Dat is heel iets anders!" en "Het scheelt zeker 10 cm!" mompelend haar fiets pakte en vertrok, vinnen onder de arm.
De onderwatermeneer keek ondertussen minzaam als een Jehova´s getuige die net een zieltje had gewonnen."

Lieve mensen, vanaf morgenochtend bevind ik me 2 weken lang in Zweden temidden van een kudde freedivers. Indien mogelijk zal ik jullie tussentijds op de hoogte houden van alle voor leken hoogstwaarschijnlijk hilarische gebeurtenissen, mochten er behalve duikcomputers geen andere computers aanwezig zijn dan krijgen jullie bij terugkomst een uitgebreid verslag (of jullie daar nu op zitten te wachten of niet! ;-P) Toedels!

Geen opmerkingen :

Een reactie posten

Blog Design by Get Polished