dinsdag 16 augustus 2005

Never a dull moment

Aloha allemaal, Poelekie meldt zich vanuit een zeer luidruchtige videotheek annex snoepwinkel annex arcadehal annex internetcafé in Lysekil. Onze vakantie is tot nu toe letterlijk en figuurlijk bewogen geweest, letterlijk omdat we ondertussen op onze derde logeerlocatie zitten en van hot naar haar rennen, figuurlijk omdat we zondagavond een middelgrote tegenslag gehad hebben: tijdens een geweldige nachtzwem zondagavond in de superheldere, door maan en sterren verlichte zee ben ik uitgegleden en heb ik mijn enkel dusdanig zwaar gekneusd dat we de hele maandag in twee verschillende ziekenhuizen hebben doorgebracht omdat men vreesde voor een breuk.
Gelukkig bleek dit mee te vallen en stiefel ik met een ingepakt pootje wat kreupel rond. Ik heb nog 10 minuten krukken geprobeerd, maar dat werkte voor geen meter... hell, ik gooi meestal na twee zwemslagen al geïrriteerd mijn zwembril weg omdat het ding niet doet wat ik wil, en dan verwacht men dat ik me met krukken kan voortbewegen?! ;-P En als bewijs dat elk nadeel ook zijn voordeel heeft: men is hier zó lief en behulpzaam, dat is echt hartverwarmend! Gelukkig mag ik wel zwemmen (schijnt goed te zijn tegen de zwelling) en dat ga ik zo ook doen, we hebben met een clubje Deense freedivers afgesproken in het zwembad, even fijn wat banen trekken en ontspannen.

Geen opmerkingen :

Een reactie posten

Blog Design by Get Polished