zondag 30 december 2007

Boem!

Het stomme geknal is alweer begonnen, wat er op wijst dat dit jaar met rappe schreden aan het aflopen is. Uiteraard heb ik nog geen eindejaarslot, is mijn 101 things in 1001 days-lijst nog lang niet af en moet ik morgen werken, maar dat mag de pret niet drukken.

Ik zie het maar als een oefening in "calm, cool & collected" multitasken, een vaardigheid die ik in de komende maanden ernstig nodig ga hebben aangezien ik me ingeschreven heb voor 8 vakken VWO. De weekends zullen de komende 4 maanden gevuld zijn met boekverslagen, posters knutselen, het schrijven van onderzoeksdingetjes en het kennismaken met een geheel nieuw vak: Algemene Natuurwetenschappen. Ik ben zeer benieuwd en heb er helemaal zin in! *doet dansje en wiebelt richting bed*

Geen opmerkingen :

Een reactie posten

Blog Design by Get Polished