maandag 30 maart 2009

Diagnose: voorjaarspsychose

Terwijl om mij heen iedereen ziek, zwak, misselijk of depressief is, barst ik van de levensvreugd vandaag! Ik weet niet of het komt door de uiterst gezellige vrijdagavond met Da B-man, de aanwezigheid van Meneer de Poes op zaterdag of het samen met The Big Kahuna uitzoeken en wegpleuren* van 3 vuilniszakken oude zooi op zondag. Ik heb geen idee of het te maken heeft met de Schotse voetbalfans in hun kilts die ik werkelijk met stip de állerleukste voetbalfans EVER vind.

Feit is dat ik vandaag allerlei (werktechnische) slopende zaken heb kunnen oplossen, alles soepel liep wat soepel kon lopen waardoor ik zelfs werk heb afgekregen dat ik pas op donderdag had ingepland en alsof dat al niet meer dan genoeg was, heb ik vandaag het bestaan ontdekt van briljante Japanse kattenfolklore en de cartoon-gevolgen daarvan. *gilt: "Een KAT! Die een BUS is! Een BUS! Die een KAT is!"*

Het mild-katerige “Waarom heeft niemand mij dit eerder verteld?”-gevoel dat toch wel even kwam opzetten na deze ontdekking was met een rondje TrollCentral, eh, My Chem-blog spontaan weggevaagd en zelfs Billy Corgan met zijn "rat in a caaaaaaaaaage!" krijgt me niet sikkeneurig vandaag! *huppelt jolig richting bed*

* naar de Kringloopwinkel uiteraard.

Geen opmerkingen :

Een reactie posten

Blog Design by Get Polished