zondag 3 januari 2010

Gelukkig 2010!

*Graag lezen met de stem van Philip Bloemendal*

Lieve dames en heren LogPoeslezers,

Hopelijk bent u en uw huisdieren allemaal nog in het bezit van hetzelfde aantal oren, ogen, neuzen, vingers en tenen als vóór de jaarwisseling. Hier in Huize Poelekie hebben we oud & nieuw respectievelijk in ons nest (Poelekie), SMSsend (Meneer de Poes) en in de hangmand (Rood & Les-Mioux) doorgebracht. Onze festiviteiten beperkten zich dit jaar tot het om 12 uur ontkurken van een fijne fles bubbelsap.

Zoals u weet begint het LogPoesjaar traditiegetrouw op 3 januari. Dit geeft me altijd wat extra tijd om een rijmelarij van het jaar te verzinnen. Ik heb me de afgelopen dagen dan ook sufgepiekerd, maar er kwam niets bovendrijven. Nou ja, behalve "Wordt nou eens clean in 2010!", maar die is slechts heel beperkt toepasbaar. Mocht u geïnspireerd zijn en een jolige slogan voor dit jaar verzonnen hebben, dan houd ik me aanbevolen.

De mensen die mij op Twitter volgen, weten al dat ik dit jaar meedoe aan Project 365. Ik ben heel erg benieuw hoe mijn volledige serie er aan het eind van het jaar uitziet. Rest mij nog u een geweldig en gezond 2010 toe te wensen en tot miauw, hier op LogPoes!

1 opmerking :

  1. Slechts een brandblaar op de vinger van een zes-jarig meisje (ik blijf mn hele leven al van sterretjes af, ik vertrouw die dingen voor geen cent) en een fiks slaaptekort!

    Jij ook een heel gelukkig nieuw jaar, incluis Meneer de Poes, diabetische katten en the big kahuna!

    X
    Daphne

    BeantwoordenVerwijderen

Blog Design by Get Polished