maandag 18 januari 2010

Ohhmm!

Gisteravond was ik druk bezig een stukje te schrijven over mijn mild moordlustige neigingen jegens mijn grote vrienden de IBG, sorry de DUO (andere naam, dezelfde praktijken), toen ik bedacht dat ik eigenlijk niet zo'n ZeurPoes(tm) moest zijn: het feit dat ze overtuigd zijn van het feit dat ik ze 416 euro per maand kan gaan betalen met ingang van nu, komt gewoon omdat ze mijn antwoord op hun brief uit december die ik vóór oktober terug had moeten sturen (timewarp!) waarschijnlijk nog niet geopend hebben. Het is niet persoonlijk, ze hijgen gewoon achter de feiten aan.

Toch laat ik, om te voorkomen dat ik, getriggerd door een incriminerende "Jamaar, Ú..."-formulering, 16 jaar frustraties met betrekking tot dit clubje uitstort over iemand die hoogstwaarschijnlijk 416 euro per maand verdient, The Big Kahuna bellen om het ze vriendelijk doch beslist uit te leggen. Zie? Het wordt nog wel eens wat met die boeddhistische levenshouding!

In diezelfde golf van zen, vreedzaamheid en krettetuut, begon ik enthousiast aan een lijstje van Dingen Waar Ik Blij Van Word, maar 3 A4-tjes verder kwamen er nog steeds dingen bovendrijven, dus die waslijst bespaar ik u. In plaats daarvan hieronder een foto van Les-Mioux, 3 seconden voordat hij de camera een kopje gaf:

2 opmerkingen :

  1. DRIE A4-tjes? Ben jij wel helemaal lekker?
    Hoewel... als je er een heeeeeeeel lange tabel van maakt, kom ik hopelijk ook een heel eind. Met stip op 1: mijn nieuwe jas!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. @ non-spotter: het was dan ook een vrij uitgeplitste lijst moet ik eerlijk toegeven. ;-) Je jas staat overigens met recht met stip op 1, want hij is bril-jant! :-D

    BeantwoordenVerwijderen

Blog Design by Get Polished