dinsdag 26 oktober 2010

Een kleine maand in het leven van een LogPoes

Eigenlijk, éigenlijk heb ik een hekel aan dit soort posts, maar na 23 dagen blogstilte kan ik volgens de eekhoorns "niet zomaar een leuterverhaaltje ophangen alsof je hier gisteren nog rondhing. Da's onbeleefd!", dus vandaar een puntsgewijs lijstje:

- Ik fröbelde een heus zine (met contributies van diverse anderen en onder eindredactie van J.) over NaNoWriMo in elkaar dat hier gedownload kan worden.

- Mijn kojntfrojnt (tevens Zinederellapartner) Daphne en haar Baardmans kregen een TroelieWoelie! *poinkt*.

- Meneer de Poes is nu in het bezit van een charmant papiertje dat verklaart dat hij Echt Officieel Dokter is, dus echter dan dit wordt het niet. Mocht u nog wat "vindt vlotjes een prettige baan"-vibes hebben, dan bent u meer dan welkom om die zijn kant op te sturen, want solliciteren is, zoals u waarschijnlijk weet, vaak Episch Stom.

- Met de terugkeer van het pantyweer zijn ook mijn baslessen weer begonnen, ik verken momenteel de rock & roll en dan meer specifiek All Shook Up van Elvis.

- The Poeticores schreven zowaar een heus nummer dat ze binnenkort misschien nog écht gaan opnemen en repeteren braaf iedere week. Het moment dat ik het daadwerkelijk aandurf een basnoot aan te slaan tijdens een repetitie nadert. Echt waar.

- Mijn jurkenobsessie nam dusdanig obsessieve vormen aan dat ik me vér buiten de Ring A10 begeven heb voor de aanschaf van een jurk of 2. En een paar bril-jante schoenen, hier te zien.

- Ik bracht een zondag door in het uitstékende gezelschap van Esther (aan wie we hier in Huize Poelekie stug blijven refereren als "Esther Webble") en Vrouw Polle. En Pip natuurlijk!

- Eindelijk viel de Lush winterproductenparty eens op een dag dat ik níet iets anders gepland had, waardoor ik me nu al twee dagen lang heerlijk met Snowfairy gewasseh wasseh heb! Over wasseh wasseh gesproken: de LogPoesZepen yummy tigerlily soap en de F*cking Hipster cherry cola soap zijn in de testfase! *spannuuund*

- Ook ging ik weer naar school (verslagjes daarvan volgen deze week nog!) en pienselde daarnaast nog een model of 6 onder.

- En last maar zeker niet least: The Big Kahuna ging met pensioen (en kreeg voor haar afscheid een heus improv-praatje van mij) en gaat zich vanaf nu alleen nog maar bezighouden met studieboekschrijverij!

4 opmerkingen :

  1. Het verschijnsel 'prettige baan' is het grootste deel van mijn leven volkomen langs mij heen gegaan.
    Dat komt omdat het begrip 'baan' gebaseerd is op dat iemand ánders iets wil en dat jíj dat dan doet.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. @Laurent: ik begrijp precies wat je bedoelt! Meneer de Poes is echter een van de weinige mensen die in het leven daadwerkelijk datgene als werk doet wat hij ook onbetaald zou doen (iets wat soms met de gruwelijke woorden "roeping" en "passie" omschreven wordt), en het zoeken is nu naar een baan waarin datgene wat iemand anders wil en datgene wat hij wil precies hetzelfde is (interne geneeskunde). :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Argh! De jaloezie is bijna voelbaar! Ik wil ook naar zo'n Lush feest, want ik hou erg van wassuh-wassuh en van Lush en van poedelen. En ik willut. Maar goed, ik mag dan weer voor die TroelieWoelie zorgen, dat maakt een hoop goed.
    En ik wil eigenlijk nog in geuren en kleuren het pensioneringsfeestjedingest meekrijgen, dus deelt u vooral!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. @Daphne: Dude, de eerstvolgende keer dat ze zo'n Lushdinges hebben, gaan we samen! 't Is vrij hilarisch! Het pensioneringsfeestdinges ga ik een keertje voor je rie-ennektuh, want op papier komt de bizarriteit écht niet over! :-D

    BeantwoordenVerwijderen

Blog Design by Get Polished