woensdag 2 september 2015

Nieuw jaar, nieuw haar, nieuwe layout

Met zéér frisse tegenzin ben ik gisteren aan het studiejaar begonnen en hoewel ik een gruwelhekel heb aan lotgenotencontact (ja, hier volgt nog een post over), was het "fijn" om te zien dat ik niet de enige was. Mezelf kennende zit ik na dit weekend wel weer in de flow of things en dan voelt het allemaal alweer stukken minder dramaahaatisch. Of niet natuurlijk, maar ik beloof er niet meer over te mekkeren. Nou ja, minimaal dan.

Mijn nieuwe haar, kunt u hier op Instagram (dat is een link) bewonderen. Dat ik de foto niet hier plaats, heeft te maken met punt drie: de nieuwe layout. Ik vond het na 5+ jaar groen wel weer eens tijd voor iets nieuws, en aangezien ik niet eens zo diep van binnen gewoon een commerciële lifestyleblogger had willen zijn en ik weet dat dat er niet inzit, besloot ik dan in ieder geval maar voor een onder die demographic verplichte witte layout te gaan. Sjeun issie, he?

Na wat getweak doet hij het nu bijna helemaal, ik heb alleen nog issues met de links (die zijn er wel, maar die zie je niet) en de foto's (die verschijnen alleen in formaat gigantisch). Mocht u nog andere issues zien, dan kunt u die in de commentbox mikken en dan zoek ik ergens een tutorial die me uitlegt hoe ik het kan fixen. :-D

Geen opmerkingen :

Een reactie posten

Blog Design by Get Polished