woensdag 6 januari 2010

Dynamisch

Met het vertrek van Meneer de Poes gisterochtend, is het leven in Huize Poelekie weer eh, zoals het was voordat Meneer de Poes hier zijn logerende intrek (in verband met twee co-schappen) deed. Nog 1 groot co-schap en dan is het eindelijk zo ver: Meneer de Poes is een Echte Dokter! Een echte dokter met waarschijnlijk al een baan ook, maar daarover pas meer als er daadwerkelijk een handtekening onder een contract staat.

2010 wordt sowieso een wat dynamisch jaar: Breyten en ik hebben op dit moment al maar liefst 3 hippe (2010 wordt het jaar van de hip?) concerten in onze agenda's staan (La Roux, Florence & the Machine en Imogen Heap), ik wacht met spanning op de nieuwe albums van My Chem en de Scissor Sisters + bijbehorende tournees en daarnaast heb ik besloten iets te gaan doen wat ik éigenlijk al jaren wilde, maar life is what happens etcetera etcetera smoessmoes: ik ga vanaf september 2010 de vakopleiding Visagie volgen bij de school van Mieke Petiet! Ja, het realiseer/besef-moment moet nog komen.

Vroegah (oma spreekt) was ik veel met make up en ook grime bezig (ik heb wat cursussen gedaan en had gevorderde plannen om een opleiding te gaan doen), maar toen ik op een gegeven moment én niet meer danste, én geen werk meer had, én nooit meer uitging, hield dat op. Los van het feit dat ik blut was: ik zag mezelf al zitten aan mijn salontafel met nepwimpers van 3,5 cm op mijn luiken, Rood en Les-Mioux's hengelende poten van me af slaand! ;-) Maar even serieus: ik had wel wat anders aan mijn hoofd.

Fast forward naar eh, een paar maanden geleden: toen eindelijk alle bloeddrukpil-malaise achter de rug was en ik me stortte op Project Poelekie Opkalefater, merkte ik hoe ontzettend léuk ik het vind om met make up bezig te zijn. En aangezien mijn VWO-plannen momenteel in de ijskast staan wegens écht niet (niet op een gezonde manier in ieder geval) te combineren met mijn huidige baan, dacht ik: "Waarom niet?" Dus daarom. Vanaf september heb ik met zeer grote regelmaat slachtoff..eh, modellen nodig (ja, ook heren), dus op die oproep kunt u zich vanaf nu alvast emotioneel voorbereiden. ;-)

5 opmerkingen :

  1. Ja!!!! Ik wil je model zijn!!!!! Supertof :) En ook een beetje dapper om iets echt voor jezelf te doen. Kan alleen maar hartstikke mooi uitpakken. Pun intended.

    Daarnaast ga je ook nog naar La Roux en Imogen Heap en verdomme, daar ben ik echt jaloers op. Het nieuwe album van Scissor Sisters... ah ik kan niet wachten!

    Ms Poelekie, je inspireert. Ik ga maar eens een paar leuke dingen voor mezelf regelen.

    X
    Daphne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh model zijn lijkt me wel cool! Ben zelf niet zo heel goed met make-up en weet ook niet zo wat me staat en wat niet.

    Succes met alles!

    Ik ben ook helemaal in concert mode. In feb naar Kasabian en ik heb net tickets voor Werchter gekocht!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. @ Non-spotter: Ah! Geweldig! Slachtoffer, eh model nummer 1 is binnen!

    Al dat hippe concertbezoek komt puur door Breyten, hij is degene die met dit soort hippe dates aankomt.

    Woei! Ik inspireer! *poinkt*

    BeantwoordenVerwijderen
  4. @ Marjolein: Yay! Slachtoffer, eh, model 2! :-D

    Dank je! Ik moet er zelf nog een beetje aan wennen, maar daar heb ik nog de tijd voor tot eind september.

    Oeh, leuk, Werchter!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Als jij mij nodig hebt dan ben ik er. Sowieso dus. Roep maar.
    P.S.: smokey eyes staan me niet

    BeantwoordenVerwijderen

Blog Design by Get Polished