zondag 3 april 2011

De Grote Badkamerverbouwing 2011

Zoals u weet, ben ik nogal neurotisch (met z'n allen: "Laaa-biel en neogotisch...") en niet zo dol op veranderingen. Helaas was mijn oude badkamer líchtelijk tot GGD-stylie verworden. Er moest dus een nieuw toilet, een nieuwe wasbak en een nieuwe douchekraan-met-spannende-regendouche-kop geïnstalleerd worden, waarna The Big Kahuna zich stortte op het ont-druipsteengrotten van de badkamer en het witten van de voegen. In de tussentijd hield ik me bezig met in paniek raken en het in elkaar draaien van IKEA-kastjes met behulp van ouderwetse en moderne schroefapparatuur, die features hebben die zelfs de 14-jarige in The Big Kahuna naar boven halen.

Zoals gewoonlijk bij verbouwingen waren we voortdurend alles kwijt, wat zorgde voor deze hilarische (nou ja, vind ik dan) Kahuna/Poelekie-convo:

The Big Kahuna: "Waar is mijn handtas?"
Poelekie de Vries: "In de wasmand."

[kwartier later]

TBK: "Waar is de voegenfris?"
PdV: "In de wasmand."

[om 03:45 uur]

TBK: "Waar is mijn nachthemd?"
PdV: "In de wasmand."

Uiteraard heb ik wat leuke voor & na foto's gemaakt, die u hier kunt zien! *pleurt om van vermoeidheid*

6 opmerkingen :

  1. En dan blijken wij dus gewoon bezitters van Hetzelfde Kastje (kastje voor/kastje na uit de fotoserie) te zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. @ Marco: ROFL! :-D The Big Kahuna heeft dat kastje voor me gekocht! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd met jullie frisse badkamer! Totale rotklus altijd zo'n badkamer. Maar het resultaat mag er zijn.
    Een nieuwe foto over pak 'm beet een maand? Kijken of ie dan nog zo keurig netjes en fris is? :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. @BoringBits: dank je! :-D Hij blijft in ieder geval significant frisser dan hij daarvoor was, want van de wasbak en de wc was het porcelein dusdanig afgesleten dat het niet meer schoon te krijgen was. Trouwens, welkom op LogPoes! #yay

    BeantwoordenVerwijderen

Blog Design by Get Polished