maandag 14 augustus 2006

Overpeinzingen bij 4 jaar LogPoes

De laatste maanden vallen er steeds grotere hiaten tussen mijn posts, wat duidt op een absoluut gebrek aan discipline: ik heb tenslotte op mijn computer een mapje “Voor LogPoes” waar een twintigtal postjes in wording in staan. Daarnaast ontplooi ik meer blogbare activiteiten dan ooit en zit ik midden in een transitiefase waar ook meer dan genoeg over te melden valt. :-)

De afgelopen dagen heb ik mijn LogPoes archief eens doorgenomen, ik zag de ontwikkeling die ik doorgemaakt heb, herinnerde me dingen die ik vergeten was en ik merkte dat ik dat ontzettend leuk vond.

Dit in tegenstelling tot het doorlezen van mijn privédagboeken uit mijn tienerjaren, die een aaneenschakeling van Groot Leed en Ellende waren. Niet dat ik in de afgelopen jaren (of zelfs nu) dagelijks dolgelukkig en Groot Leed-vrij door de wereld stap, maar blijkbaar weerhoudt het feit dat er een kans is dat iemand het leest me ervan om té emotioneel incontinent te worden. ;-P

Kortom: ik geef mezelf hierbij een schop onder de kattenkont en post vanaf vandaag gewoon weer eens braaf elke dag iets. Al is het maar een link! *steekt strijdlustig haar vuist in de lucht*

Geen opmerkingen :

Een reactie posten

Blog Design by Get Polished