vrijdag 4 augustus 2006

Waslijstpost

Er gebeurt een heleboel en ik heb ook heel veel te melden, maar ik krijg er geen leuk verhaaltje van gebreid. Vandaar dat ik maar een (incompleet) lijstje post van dingen waar ik me zoals mee bezig houd op dit moment, waar u dan (niet?) op kunt reageren, zodat er (g?)een leuke dialoog op gang komt. Of iets dergelijks. Geloof ik.

Dingen waar ik mij zoal mee bezig houd op dit moment:

* Denken aan Zweden, en dan met name aan rots Släggö in Lysekil
* Nadenken over mijn toekomst in het algemeen en in het bijzonder (ja, da’s vaag)
* Mezelf ervan overtuigen dat ik VAKANTIE heb (of iets wat erop lijkt)
* Hele lappen tekst schrijven die (nog) niet voor publicatie geschikt zijn
* Balen van het feit dat een of andere *piep* mijn fietszadel gejat heeft (terwijl de fietsenmaker op vakantie is)
* Het grondig schoonmaken van mijn huis, iets wat na die hittegolf wel weer even nodig was (kattenhaar, anyone?)
* Heel langzaam maar heel zeker genezen van die #@%$#@ voorhoofdsholteontsteking
* Vaak naar de dierenarts gaan
* Bidden tot elke mogelijke God dat die insuline bij Rood nu eens aanslaat
* Me een boel zorgen maken (heeft geen nut, weet ik, maar ik doe het toch)
* Interessante boeken lezen over de dynamiek van vriendschap (hierover later meer)
* Hilarische boeken lezen over het pad naar verlichting(“Koop een zaklamp”)
* Twijfelen aan alles en iedereen, vooral aan mezelf (zie “Zorgen maken”)
* Kilo’s oude troep uit het verleden weggooien/weggeven (Werkt verslavend)
* Flink balen van het feit dat ik nog steeds het zwembad niet in mag
* Het woord “transitiefase”te vaak gebruiken (Zie? Ik heb een midlaaifkraaisis! *zet Faith no More op*)
* Blozen na het lezen van de mushy entry van Meneer de Poes over Liefde en jubilea.
* Dusdanig veel knuffelen met Rood en Les dat ik meer vacht heb dan zij op dit moment
* Krabben (ik ben slechts 12 keer gebeten door een mug...op 1 dag!)
* Een aantal weblogs van begin tot nu lezen (aanrader!)
* De term “Dat is echt Últra!” tot vervelens toe bezigen (met nadruk op “ul” uitspreken)
* MegaVeel Liefde voor Meneer de Poes hebben (klef he? :-) )

Geen opmerkingen :

Een reactie posten

Blog Design by Get Polished